Reklamační řád

  • reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku
  • reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době
  • dékla záruční doby je 24 měsíců od koupě
  • reklamaci je možno podat osobně na provozovně, nebo zaslat přepravní službou na adresu provozovny, nutno vždy přiložit kopii dokladu o koupi
  • u nadměrných zásilek (např.stojanový rozvaděč) nutno domluvit způsob uplatnění reklamace telefonicky
  • reklamace bude vyřízena v co nejkratším čase, obvykle max. 5 pracovních dnů

Do reklamačního řízení nelze přijmout tyto případy:

  • zboží je reklamováno po záruční době
  • na zboží byly porušeny ochranné prvky či pečetě výrobce
  • zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
  • zboží bylo používáno v rozporu s přiloženým návodem k obsluze (pokud to jeho charakter vyžaduje)
  • zboží bylo poškozeno živlem: vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
  • došlo k neoprávněné změně údajů v dokladu o koupi
Škody způsobené přepravou podléhají reklamačnímu řádu jednotlivých přepravních společností.
 
 

 

 

porovnat - 0 ks

 

 

 

 

  Kód Název produktu Vaše cena    

 
 
 


 
 
 

 

Naposledy navštívené

 


 

 

 
    Kód Název produktu Vaše cena  

 
 
 


 
 
 

 

 

 
 
 
 
 





 
 


 
Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 

 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o., cybersoft@cybersoft.cz

 
 
 

Naše obchodní podmínky se změnily : Více informací